utan data inget liv?

det går bra nu? nej, det är det minsta man kan säga utan allt går rent åt helvete. skoldatan har fått virus i sig och ingenting fungerar längre. plopp så bara var det där utan att jag ens gick in på någon sida och var så dum att jag klicka på något. helt plötsligt var det bara där. som tur vad han jag rädda alla mina filer och dokument. på måndag när skolan börjar blir det att lämna in datan och hoppas på att de fixar det snabbt och att jag får en låne dator. Jag hatar att man inte kan fixa sånt här själv. om man får klura ett tag brukar man fixa saker och ting med lite envishet och ilska. men denna gång går det inte för man måste ha några jävla koder. ursäkta mitt språk men blir så arg på sånt här. snart kilarjag till nyköping och åker pulka och skiter fullständigt i det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0