Skräckupplevelse

LIgger i min säng och kollar runt lite försiktigt i rummet och hoppas på att jag inte ska se nåt svart äckligt hårigt sitta på väggen. Jag har precis vart med om en nära döden upplevelse igen. Just precis, en spindel satt på min vägg. JAg vågade först inte gå på golvet så jag stog på en stol och var livrädd eftersom den smet när jag skulle döda den. Efter ett tag gick jag ner från stolen och sprang och fixa mig inför natten och nu ligger jag äntligen i min säng. hoppas bara jag kan sova inatt. konstigt att de känns som om det kryper något på en fast det inte gör det. Jag tror jag ahr en riktig fobi för spindlar. nog om detta min kväll har varit lugn annars. har kollat på en annan del av köping som vanligt på söndagar. Jag bara älskar tobbe han är så skön. imorgon är det skola och jag orkar inte. glädjer mig att det är sista veckan innan lov. sleep tight people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0