En tisdag på ett lov

Det är lov och jag gillar det för då kan man sova hur länge man vill. varför ska man då vakna runt 9 och känna sig pigg? dagen började med att jag åkte bort till mormor och morfar med mamma och städade lite åt dem och tjäna lite cash. Sen for jag in till stan där jag mötte upp Sara. vi gick till coffeehouse och hade en väldigt lång pratstund. det var hur länge sen som helst som vi var så vi hade mycket och prata om. tiden gick och klockan blev mycket innan jag tillsist åkte hem.. måste bli fler sånna dagar! Juste jag lyckades även få igång larmet när jag skulle mellanlada här hemma innan jag tog bussen in till nyköping haha. det var så länge sen jag var tvungen att sätta på det så jag hade glömt bort koden och det började tjuta högt som fan. jag ringde till mamma och sa att jag råkat sätta igång larmet och att hon skulle ringa till larmcentralen och säga det så det inte kom en väktare hit .. några sekunder senare ringer björn till min mobil och frågar varför larmet gått eftersom larmcentralen ringt till honom.. sen ringde larmcentralen upp björn och han sa att jag bara råkat slå fel pin kod haha.. de trodde typ att de var inbrott eller något. men det var bara lilla jag. detta hände precis när jag var som mest stressad och sedan var jag tvungen och kuta till bussen. detta blev ett tråkigt berättar inlägg. men som sagt jag gillar och berätta saker som händer i min vardag. imorgon ska jag åka på jobb intervju sedan mellanladar jag hos pappa för att sedan träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0