filosofi- dagens höjdpunkt

skolan idag vilket var hur tråkigt som helst. dels för att vi gick till halv 5 och för att vi bara hade tråkiga lektioner. dagens höjdpunkt var nog när en i klassen på filosofin skulle förklara vad logik var. "logik  är typ att om man gillar fiskar så gillar man djur". det lät himlans roligt när han sa det. efter filosofin tog jag bussen hem och här hemma serverades det pannkakor. Idag på dagen så sa jag hoppas att vi äter pannkakor ikväll för jag var sugen på det. När jag ringde mamma på bussen frågade jag vad det skulle bli till middag. ja, går det bra med pannkakor? just i det ögonblicket höjdes mitt humör som inte var på topp för jag var så himla hungrig. ibland undrar jag nästan om mammorna kan läsa ens tankar!? när jag hade ätit var humöret på topp igen och jag började med min andra läxa efter sommaren. vi skulle göra några uppgifter i företagsekonomi. men själva läxan var inte det jobbigaste. utan det var att ta med de super duper klumpiga böckerna hem. läxan är nu färdig gjord och jag känner mig stolt för den ska inte vara klar förns på torsdag. jag kanske håller ett av mina löften iår att jag inte ska plugga och göra klart saker sista dagen som jag var en hejjare på förut.
imorgon blir det en kort dag för min del börjar 9 och slutar halv 2. Är lite nervös för efter skolan ska jag åka och ta spruta för livmoderhals cancer. Jag är definitivt inte sprut rädd. men vissa har berättat lite saker och skrämt upp mig en aning. wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0