spruta


vet att det är konstig vinkel och att min arm ser ut som ett fetto.

till mig från en poet i mattegruppen. ni är allt roliga ni.

idag var det skola som vanligt, en nästan helt sminkfri dag med endast mascara. väldigt duktigt för att vara mig för jag har alltid smink i skolan. projekt i 2,5 timme på morgonen- lunch-matte. sen bussen hem en snabbis, sen till läkaren.
Som ni ser har jag tagit min första spruta. bara två kvar. när hon stack in sprutan i mig så fick jag en illamåendekänsla som på direkten avtog. det gjorde inte speciellt ont, spände bara ytterst lite. när hon sedan skulle fylla i ett formulär om att jag fick vara med i statistik om sprutan, så försämrades min hörsel drastiskt och jag hörde nästan inte vad hon sa, och kände att det började bli vingligt fast jag stog helt still när jag kollade ner på mina fötter.. och sedan kände jag mig helt hängig när jag skulle gå ut därifrån. Det är så man känner innan man svimmar har jag hört, men tur att det inte gick så långt! Just det, på väg in till läkarmottagningen så träffade jag min gamla lärare bettan som såg exakt lika dan ut som för 5 år sedan.. Julia eller hur det finns mycket härliga minnen med betti. HAHA
JAg gick därefter till ica och köpte mig lite godis som jag tyckte jag var värd efter sprutan. då steg blodsocker nivån och jag kände mig redan piggare och mådde betydligt bättre.
Nu fick jag precis ett sms från lovisa där det stog att hon kommer snart. jag ska hjälpa henne med hennes matteläxa, hur nu det ska gå.. efter det så ska vi ner och kolla på innebandy. Ingen träning för min del idag pga halsont och lite hosta stundtals.
tjing nu ska jag göra lite nytta.

Kommentarer
Postat av: jullan

hahaha världens bästa bettan, bettifett <333333

2009-09-02 @ 21:43:25
URL: http://soffeochjullan.blogg.se/
Postat av: Momi

Love You

2009-09-05 @ 12:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0