som ett X-2000

Helgen den bara svischar förbi som ett x-2000.  blev match igår mot bk vingen. förlust med 3-2 men vi gjorde en super bra match ändå. för min och många andras del var det som sagt första matchen på jätte länge. Men det här är ett väldigt bra steg än så länge. sen ska vi upp till stegens topp. På lördagkvällen fick vi främmande och vi åt god mat och satt och pratade massvis. blev en lugn helg med soff-häng. man blir helt slapp efter man kört match måste jag tillägga. Idag på dagen åkte jag och mamma in till stan och köpte nya innebandyskor. sen vid 14 kom yttligare ett främmande från stockholm och björns barn från skåne. När de åkte så satte jag mig med företags ekonomi läxan. fattar inte så mycket av balansräkning, eller svaret blir inte det samma som jag får det till, vilket gör mig galen.  nu har jag slängt ihop boken och tänker inte öppna den mer ikväll och ens försöka lösa uppgiften för ajg blir bara irriterad när det inte blir rätt! ska snart bege mig några meter till soffan och se om det är något bra på tv, men de är det väl aldrig på söndagar?
kollade precis i min kalender och såg att jag har massa och göra de kommande veckorna. till denna vecka har vi ftg läxa, 50 engelska glosor och inlämning av projektplan. nästa vecka- historia redovisning om några j*vla hus, skriva engelska uppsats, geografiprov. veckan efter det prov om renässansen ( inget som direkt intresserar mig) och dessutom prov i etik i de verkligen älskade ämnena filosofi och religion. KUL liv säger jag bara.
ne nu ska jag sätta på någon bra musik som får tankarna i andra banor punkt slut


Kommentarer
Postat av: Anonym

"mitt liv i bilder" Inte så många bilder jue bea

2009-09-14 @ 20:30:25
URL: http://hilelitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0