fish world



Sitter och matar fiskar och städar i mitt akvarium nu på facebook. De har blivit som en slags trend i våran klass. de flesta är inne på facebook och spelar på fish world på lektionerna. speciellt på filosofin eftersom man ändå inte hör vad han säger eller ens är interesserad av filosofi. kan inte vara kul och stå där framme när det inte är många som lyssnar på en. great att vi har de bästa lektionerna på tisdagar och slutar halv 5. religion och filosofi i 2,5 timme utan rast. Men man måste ju lägga manken till även fast de inte tillhör ett av favorit ämnena. Men om man vill få ett bra betyg så måste man ju..
Beställde även tid hos frisören idag för slingor. Blev klockan 8 på fredag morgonen. Det blir ju perfa eftersom jag har sovmorgon till 10.
ingen läxläsning idag, för jag tog fel bok där det bara var räkneuppgifter. attans vi som hade "läsläxa" i företagsekonomin. fast en läxa har jag ju, att läsa lite i idrottshäftet om friluftsliv.
om 25 minuter är det premiär av idol :D

Kommentarer
Postat av: jullan

finisen på bild! :))<3



fish world <3 seriöst, man blir beroende! du skulle bara veta hur ofta jag städar ditt akvarium haha :D



lavio

2009-09-08 @ 19:43:45
URL: http://soffeochjullan.blogg.se/
Postat av: jullan

det är väl sådär, kommer till skolan på torsdag iaf. hur är det med dig? <33

2009-09-08 @ 20:43:25
URL: http://soffeochjullan.blogg.se/
Postat av: Prachi

haha asså våran klass håller på att bli en datanörds klass!

2009-09-08 @ 21:35:13
URL: http://prachi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0