skolfoto de värsta jag vet

Skolfoto idag som jag skrev förut. De lär väl bli dåligt som alla andra år jag kan minnas. hade klackskor men fick såklart sitta ändå. Det känns nästan som om det står någonstans att bea ska sitta ner. Jag längtar definitivt inte till vi får korten. De första man gör är att kolla snabbt på sig och sedan i nästa sekund är katalogen ihopslängd. De är exakt så det brukar vara hos mig när man får hem den. att man gör någon konstig min som bara en själv kan göra som gör att man ser ut som ett mongo. Eller sjunker ihop på stolen?  ja eller stäcker jätte mycket på sig? ja vilket dilemma hur man ska sitta för att de kanske är en liten liten chans att det blir någorlunda bra. andra saker som kan förstöra det är ansiktet i just de ögonblicket han tar kort, antingen lyckas man väl blunda eller sitta och stirra. Ja vi kan konstatera att det aldrig blir bra.
Efter skolan var det handledarkurs i 3 timmar. var ändå rätt intressant att lyssna och ja man fick ju fika.
Företagsekonomi boken ligger här brevid mig och väntar på att bli öppnad. men jag kollar bara lite konstigt på den och sen förs min blick tillbaka till datan. egentligen borde jag ta mig en liten titt i den. men först ska jag duscha och sen får vi se hur de blir med den saken.
Inga bilder på sistone men har inga nya och har inte tid att ta några och orkar inte heller för den delen. då vet ni.


Kommentarer
Postat av: KL

Vilket neggo du är, jag vet att du kommer att vara jättefin på skolfotot och tänk sitter du längst fram syns ju hela du.....valuta för pengarna<3<3<3<3

2009-10-14 @ 10:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0