sämsta lördagen på länge?

Gårdagen rent ut sagt sög. Match mot trosa, förlorade med 4-2. Jag gjorde iallafall ett mål som vissa sa att jag skulle fixa.. sen på kvällen for vi ut till  bryngan där vissa kollade fotboll andra åt godis och pratade. Jag var nog en av dom skulle jag tro. kommentatorerna pratade dessutom typ kinesiska så man förstog inget. vid 11 gick vi därifrån ut i det kalla vädret. På väg därifrån mötte vi ca 30-40 till som skulle till den där " festen". de tog mig och felicia ungefär 1 timme att gå längst utifrån bryngan till vallarna där vi blev upphämtade och fick skjuts hem.
det var vad gårdagen bestog av.
nu ska jag gå och ta på mig kläder och sen kila till mormor och morfar och hjälpa till lite tänkte jag. ibland känner jag för att vara snäll och hjälpa de gamla. de är så jag känner nu!
Ikväll blir det stockholm och fira en av kusinerna som fyller, ja jag tro det är 21 om jag minns rätt.
Söndagar är bara för värdelösa. Kan dom inte ta bort dem från almenackan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0