helg övergår till plugg.



ligger i sängen och grubblar på om jag ska börja på min engelska bok.
vet inte hur jag ska göra men den verkar väldigt bra. Den heter the only boy for me och jag tror att den är en bok som man verkligen kan fastna för. jag har egentligen aldrig tid att läsa men jag har flera böcker ja verkligen måste ta mig tid att läsa. men det här är ju en skoluppgift så man får ta sig den tiden... ja det är ju inte det ända jag ska ta mig tid till den här helgen. det här är bara början. jag har även prov i Svenska om renässansen, spanska och idrottsprov. och ja jag kommer ha en rolig helg. ¨
jag kände att ja behövde skriva nått. så nu vet ni vad jag gör hela helgen. nästan iallafall.
jag vet ni antecknar puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0