tesinhjälper

Vaknade upp runt 11 idag. Hur skönt som helst förutom att det är några traktorer som håller på och gräver precis utanför mitt fönter för att vi ska få fjärrvärme. Deras arbetsdagar börjar ju som alla vet klockan 7 och ja det var då de började här. Och jag som var ledig och allt. Fast jag sov som en stock i min säng, jag tror inte ens jag vaknade någon gång innan 11. Jag hoppas de bara jobabr i veckorna men de tror jag de gör. för jag vill inte bli väckt utav traktorer på helgen så hela dagen är förstörd för man vaknade på fel sida.
Efter jag vaknade satte jag på direkten igång att städa hela köket som såg ut lite av en jordbävning med saker överallt, eller där tog jag nog i men det var lite och göra om man säger så. Fortsatte därefter med hallen och dammsög och så torkade jag även golven. Är det inte konstigt att det är mycket roligare att städa andra rum än sitt eget? Nu ska jag läsa lite i min engelska bok sen åker jag och felicia in till stan och kollar lite innan våran träningsmatch mot kalabalik .det ska bli hur roligt som helst eftersom jag inte tränat på 2 veckor. Vi får väl se hur detta går. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0