teknik och annat skojj

Jag tror jag är lite teknisk. Först lyckades jag efter att jag dragit ut ihopkopplingssladden till stereon få ljudet att kapoff försvinna. Jag gick in till mitt rum och satte mig i sängen och tänkte att ja det var väl lite onödigt. jag satt lite och finurla och tänkte att nej jag måste ju ha ljud på datan hur ska jag annars kunna kolla på film för vem orkar ha hörlurar alltjämt och det är inte så lätt att springa runt med hörlurar som sitter i datan om man inte är vid datan, inte sant? jag gick tillbaka till hobbyrummet som vi kallar det. inte för att de är så mycket hobbys som försegår därinne men iallafall. vi har en cykel som ingen cyklar på och ett pingisbord som står vid väggen och samlar damm. Tillbaka till ämnet jag gick in i hobyrummet och fram till stereon tog sladden och joxa lite och så vipps så funkade ljudet. eller ja det var något som satt snett i datan som gjorde att de inte fungera. Det lönar sig att vara liet envis och finurlandet gör mycket!
Snart är det samling till match. Nej spela ska jag inte göra för jag får inte, de tycker att jag ska bli frisk snart. jag ska sitta på bänken och heja på mitt lag. Komigen tjejer nu vinner vi våran andra match!
jag kommer få panik av att sitta på bänken och känna sig ännu mer hjälplös. men det ska bli kul och se matchen från ett annat perspektiv. Snart kommer mamma hem och skjutsar mig till sportis. Kameran ska med så jag kan ta lite bilder när mitt lag spelar, om jag inte är för upptagen med att se på matchen förstås.
Ha en bra kväll. jag är hemma vid kanske 9 så ska försöka ta mig tid att uppdatera då om jag orkar.
wish us luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0