r.i.p Buster <3

som vanligt var det skolan idag. Redovisning i svenska om språkhistoria vilket gick helt okej. När det väl var dags för de andra att redovisa fick jag värsta hostattacken, så jag gick ut ur klassrummet och hämtade mina hals tabletter och köpte mig lite dricka. Antar att min lärare inte blev speciellt glad på mig. men ska man sitta där och tok hosta och knappt kunna andas när både ögonen och näsan rinner så de andra inte ens hör vad de som redovisar säger? jag tyckte iallafall det var rätt beslut. Nej nu är jag ute och cyklar på tråkiga områden känner jag, men vad finns det för vettigt att skriva om dagarna när det ändå är samma gamla visa dag in och dag ut. När jag kom hem efter skolan fick jag höra att mormor och morfars hund vars namn är Buster har avlivats. Sist jag träffade honom var igår när vi var där och åt och då märkte man att han inte hade mycket kvar här i livet. Han vart inte ens glad när jag kom dit. Annars brukar han alltid springa runt och hoppa och göra lite konstiga ljud ifrån sig. Nu var det slutet för honom och det har jag tyckt att det har vart länge. det här är absolut skönast för både buster och mormor & morfar. Jag fick höra att mitt kusin barn även sa en väldigt söt sak när han fick reda på att buster inte finns mer. Han sa " farmor när jag åker till kanarieörna i vinter så ska jag vinka till Buster" Hur sött är inte det? Det är så roligt att höra hur barn egentligen tänker de har så himla söta kommentarer.
Senare om jag får tid och lust ska jag ta och plugga lite ekonomi eftersom vi tydligen har prov i det på torsdag ändå. Måste bara säga att moms är jätte svårt och att jag inte förstår någonting så jag måste verkligen plugga, frågan är bara när.... Nu blir de kolla tv om det är någe skojj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0