redovisning imorn

Sitter hemma hos pappa i en stol och försöker plugga till redovningen imorgon vilket inte går nått vidare... ppn är nästan klar, en sak som är bra! HOppas att diddi och de andra lärarna tycker att presentationen är intresseväckande och rolig. felle hon är allt en klurig och påhittig liten figur hon.
 De som inte är bra är geografi prov på torsdag och ja har hört att det va super svårt och att man skulle kunna alla begreppen. Känner på mig att det blir en sen natt imorgon. fast som tur är så har jag håltimme 2h 45 minuter på torsdagar så hinner plugga då. blir aldrig så fast man egentligen borde.
Nu ska jag gräva ner huvet ett ta till i geografiboken. inget omprov här inte känner jag! vill ha de här överstökat.
back to work, see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0