nattens skräck upplevelse!!!




en liten saga...
Inatt klockan 4 var det en person som ringde mig och vi låg och pratade lite. Jag tände lampan  och drog upp rullgardinen av någon anledning. Och där bakom på väggen fanns det en äcklig stor spindel (bilden) som låg och sov och jag som är livrädd för spindlar började såklart skrika! Vad skulle jag  göra nu? jag kunde ju inte låta den sitta kvar till mamma vaknade så hon kunde ta bort den. inte heller väcka dem. Vänta till dagen efter fanns inte ens som alternativ, då skulle den ju sprungit iväg och jag skulle inte hitta den igen. tillslut tog jag mig mod och tog en tidning som låg här brevid och slog ihjäl spindeln. Som tur var låg den och sov. skyll inte på mig om det regnar ute idag! sen var det sovdags igen, det tog ett tag och somna för det kittlade i hela kroppen som om det var massa spindlar som kröp på en. hemsk känsla! men eter många om och men så somnade jag tillslut.

Jag tror inte jag vill bo i en källare längre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0