någon tidsfördrivande fråge sak

Desperate Housewives eller Gossip Girl

 Playstation eller Xbox

Pengar eller Kärlek

Julafton eller Nyårsafton

Utekväll eller Hemmakväll

Ginatricot eller H&M

Blondin eller Brunett

 Stockholm eller Göteborg

 Utseende eller Personlighet

Edward eller Jacob

 Blåa ögon eller bruna ögon

mina svar är de med fet text.

Så här roligt har jag en fredags kväll. Idol tittande blev det och Tove är bara för bra. Helt rätt att Mariette åkte ut och i slut änden kommer det att stå mellan Erik och Tove tror jag. Då kan ni ju gissa vem ja tror åker ut nästa gång..
tråkigt att man inte kan ut och ha skojj för att man har match dagen efter!
Imorgon är det match och samling 12 i sportis så borde kanske gå och sova snart. Imorgon kväll är jag hemma själv, så vi får se vad jag ska hitta på för skojj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0