mat med släkten


min släkt är rolig!

Idag på morgonen var jag först inne i nyköping och hälsade på lite på uf- mässan. Sen kom mamma och hämta mig och vi åkte och hämta kusin och hennes pojkvän. Sen bar det av till thai restaurangen i oxelösund eller vad den nu heter. nästan hela släkten som hjälpt mormor och morfar att flytta åt extremt god mat där. ( för er som antecknar..) Det blev vårrullar till förrätt, fläskfilé och massa goda grönsaker till varmrätt och till sist men inte minst delade jag och min kusin på en banana split. måste bara säga att en efterrätt ni måste prova om ni är på restaurang helt klart är friterad banan och glass! 5/5 toasters lätt!  Nu är det sängen som kallar och jag hoppas att jag inte får spindel besök inatt igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0