duktig flicka

Just nu är jag hos min pappa. För en gångs skull har jag vart en duktig flicka och gjort min uppgift...tagit ut 3 quotes ur min engelska bok tills redovisningen på torsdag. Bara 30 sidor kvar i boken som jag ska läsa imorgon. Väldigt duktigt för att vara mig må jag säga! utvecklingssamtal hade jag också idag vilket gick hur bra som helst och Karin gav mig massa beröm. det är roligt att se sina föräldrar vara stolta ibland också även fast det inte är alltför ofta. Spanska prov hans också med under den långa dagen. provet gick skit kändes det som orden han tog med på provet hade vi inte ens lärt oss och när man fråga så sa han ni lärde er det igår. men hallå för de första lär jag inte mig 100 spanska meningar och dess ord på en dag och för det andra så pluggade jag inte särskillt mycket. Läste igenom en text och ja det var väl det ända som gick bra. för böja oregelbundna verb kan jag då inte. nog talat om skolan nu kopplar vi bort den för en dag för imorgon är jag ledig. Tänkte faktiskt baka bullar om jag får tid och ork. det jobbigaste är att diska efter sig. jag ska träna imorgon också. snart är det helg eller ja det är ju bara tisdag men 2 skoldagar kvar och INGET plugg! hur underbart är inte det på en skala? dessutom de skönate dagarna med sovmorgon och allt. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0