update




sen på kvällen blev det hamnen med mina tjejer, där vi åt glass, satt och prata massa, gick ut på piren.
efter det så fick vi för oss att vi skulle åka ut till tjuvholmen som ligger långt ut i nyköping, iallafall om ni frågar mig. jag och martina åkte och handla massa kakor och läsk medans hanna och felicia fixade filtar eftersom det bärjade bli lite kyligt. efter det drog vi hem till martina där vi tog det lugnt och bara prata. sen vid 1 någongång bar det av hemåt med fulla tanter i bilen.



28 juni spenderades på jogersö med en härlig tidning, skönt folk och massa sol och bad. jag badade faktiskt 3 gånger! fast 2 av dom blev jag i puttad.sen vid 5 kom jag hem och fixa lite och sen kom tudor till mig. vi kolla på någon film som var rätt okej faktiskt.

29 juni och jag kom nyss hem från affären där jag handlade lite tills jogersö sen senare.
nu kom även tudor hem hit från sin morfar, och vi ska nog snart kila till jogersö
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0