välkommen till min nya blogg!

Jaha nu har man gjort som alla andra i Sverige. Nämligen skaffat blogg.
De som känner mig vet nog att jag gillar att berätta mycket och även att skriva utförande texter om lite allt möjligt. nu när jag inte har något sommar jobb har jag därför tagigt mig tid till att börja blogga. Jag ska försöka uppdatera bloggen dagligen eller kanske till och med flera gånger om dagen.

I sommar ska jag ta mig tid till allt som jag inte hunnit med tidigare för att man haft så mycket i skolan och tvingats att ta skolan i första hand och kompisarna i andra. Därför ska jag ta mig tid till  alla kompisar som man inte träffat så mycket som man skulle velat.
alla sommrar ser in princip likadana ut, man åker på lite små utflykter med familjen till konstiga sevärdigheter som de vuxna tycker om som man tvingas med på. En och annan sommar åker man väl utomlands också, men den störtsta delen av tiden tillbringas hemma i den lilla hålan med vännerna.

De flesta dagar i sommar kommer jag att spendera på en mysig strand med en picknick korg och massa härligt folk och bra musik.


Ha det bäst!




Kommentarer
Postat av: Sara

hejja beas blogg! <3

2009-06-18 @ 21:56:59
URL: http://sarakideborn.blogg.se/
Postat av: Elina

Välkommen in i bloggvärlden! Hoppas allt är bra! Puss o kram

2009-06-18 @ 22:40:15
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0