sola & bada



idag blev det jogersö med brudarna. vi kan sammanfatta det i ett ord: sola
jag tog även årets första dopp idag, stolt! det var kanske 16 grader men jag och felicia tog oss ett dopp iallafall.
sen vart det hem och käka för att sedan bege sig till ramdalen för att kolla på när damlaget spelade match. OIK vann med 5-0 mot bissarna. OIK gjorde en strålande match, det var faktiskt riktigt roligt och se hur de kämpade.
Nu har jag precis laddat in alla mobil bilder i datan, ca 400 stycken för er som undrade.
nu blir det sängen om ett tag tror jag. fast vi alla vet att det inte brukar bli så iallafall... man hittar alltid något annat skojjigt och göra!

Kommentarer
Postat av: sofi

din blogg är bra, fortsätt att skriva

puss

2009-06-24 @ 14:39:38
URL: http://sofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0