moppe sväng


uppdatering från gårdagen!
dagen började med att jag stack ner till lovisa på stan där hon stog och sålde jordgubbar. Sen tog hon moppen och jag cykeln hem till mig där vi eller rättare sagt lovisa kom på att vi skulle ta moppen in till Mcdonalds, när det ändå var fint väder. Annars när vi brukar åka på den utflykten lyckas vi alltid få massa regn. men den här gången var det strålande sol och helt underbart. Efter vi ätit mcdonalds gick vi lite på stan där vi hittade lite smått. Sen vart de vidare till hamnen och fika och gunga på en gunga. sen hem till lovisa efter några timmar där vi åt lite innan vi stack till jogersö där alla skulle grilla. På jogersö grilla vi marsmallows och spela brännboll. efter det begav vi oss hemåt. tack för en trevlig kväll!


- var är min mobil?
- ah här är den.
- Men var är min mobil?
- den där jäkla tecnologin


HAHAHA bara jag och lovisa som förstår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0