tiden förändras och så gör vi

nu har jag kommit tillbka till bloggen sen min paus.
men jag har haft en väldigt svår period sen en tid tillbaka och därför har jag inte orkat skriva. då skulle ni bara fått läsa massa tråkigheter som man inte vill vara med om.
Igår fick jag reda på hur det kommer bli från och med nu. det är kanske den bästa lösningen...
det är bestämt att vi ska gå skilda vägar men fortfarande vara vänner och träffas som kompisar, vilket jag är glad över. för man vill inte mista en sån underbar kille som dig. tiden med dig är oförglömlig med alla minnen vi har upplevt tillsammans. de kommer jag aldrig glömma.så fort man tänker tillbaka på hur det var förut så får man en tår i ögat och man vill bara spola tillbaka tiden. men man måste  försöka gå vidare även fast det är hemskt och hur jobbigt som helst. .
tiden med dig är oförglömlig som jag skrev förut, det har vart den absolut bästa tiden i mitt liv när du kom. jag mådde så bra med dig och kände mig så himla lycklig av att ha dig vid min sida. nu är det tomt och en enorm saknad, att bara krama om dig och känna trygghet i dina armar, det är något jag verkligen saknar.
du vet att om det är något så kan du alltid komma till mig om du behöver prata eller så.
jag finner inga ord för hur mycket du betydde för mig! <3





jag vill, kan och ska vara stark, även fast jag känner mig väldigt svag


Kommentarer
Postat av: Lovisa

sötan, du är bäst och allt kommer bli bra ! <3

2009-07-10 @ 19:38:36
Postat av: Anonym

du klarar detta bea, och vi finns alla här för dig<3

2009-07-11 @ 00:48:30
URL: http://migmovi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt..

2009-07-12 @ 20:23:03
URL: http://hilelitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0