godsaker!?




igår blev det chokladbolls bakande, sen senare på kvällen hälsade jag och pappa på hos farmor där de bjöds på grillspett och striiiips. sen till efterrätt så åt vi jätte goda hallon inte sura alls, och det gillar vi (Y)

idag åkte elina till riga, så jag och mamma sjutsa in henne till tåget. efter det gick vi en sväng på stan och utförde några ärenden. sen blev det fika hos mormor och morfar. och nästan nyss kom jag hem från kusin andreas där det var lite chill innan de skulle vidare in till nyköping och festa.

nu tänkte jag avsluta detta inlägg innan internet kopplar ner som det har gjort x antal gånger de senaste dagarna. men nästa vecka så sa mamma att vi skulle lämna in det typ, och då får vi även ett låne internet under tiden vilket är toppen. eftersom in princip hela den lediga tiden spenderas just framför datan.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0