26/7 <3

var i nkp ett tag idag på dagen med lovisa. hitta inte så mycket men lite saker blev det allt.
sen hem och ta de lugnt och ta lite roliga kort i något program. 
Och nu började de precis regna och åska.  de är i de här lägena man känner att man vill ha någon vid sin sida och bara ligga och mysa med och kolla på någon bra film eller så.
nej nu ska jag kolla runt lite på tatueringar, är så himla sugen på att göra en efter sommaren. får ju för mina päron, men vi får se hur det blir,om jag vågar och så. fast nackdelen är ju att  de inte blir så snygga sen när man blir lite äldre och  rundare haha.  men jag får tänka på saken.
det var allt jag hade och säga för den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0