20/7

städat hela dagen, därav den skabbiga bilden.  sen lagade jag även mat till mig själv eftersom mamma och björn jobbade och jag var hemma själv. självklart när jag stekte köttbullarna så glömde jag sätta på fläkten, jag tyckte inte de
 osade så mycket. men plöstligt bröt brandalarmet ut. och högt som tusan så man nästan blev döv , så jag upp på en ranglig stol och skulle trycka på den där lilla knappen så det skulle sluta tjuta. tror ni inte att det fortsatte? jo de är klart det gjorde. Men till sist fick jag tyst på den som tur var.  nog om det.
sen begav jag mig till träning där det väntades intervaller. mycket springa må jag säga! blev även massa sit-ups, härdan efter har hela laget magrutor!? fast enligt mig hör det inte till tjejer. men troligtvis äter man massa godsaker så det är nog ingen fara. just precis.. jag åt en glass nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0