1 dag kvar

sitter här vid köksbordet med nymålade naglar och tänker på morgondagen.
börjar få lite smått panik eftersom båda mina låtsats systrar säger att de köpt bröllopspresent fast vi egentligen inte skulle.. imorrn bitti sticker jag troligtvis in till stan och fixar någon present från mig.
de är nära nu och de ska bli så roligt och jag hoppas verkligen det blir en lyckad dag. 
imorn vid klockan 12 kommer lovisa förbi här och vi ska fixa oss. sen vid kvart i 3 kommer familjen wähl och hämtar upp oss och det bär av mot tunabergskyrka. lite fixande där med repetitioner av orkester och så. sen vid 4 ringer  klockorna och vigseln börjar. efter det beger vi oss till havetskälla där det väntas massa mat, tårta, dricka och ja sånt som hör ett bröllop till. sen blir det hemåt med  lovisa och syrrorna som sleepar här.
bilder från bröllopet kommer nog på söndag.
pusssss,

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åhh det kommer bli så himla bra ! :D <3

2009-08-01 @ 00:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0