värdelösa söndag

Söndag Söndag värdelösa Söndag! Plugg är det som står på schemat som vanligt på Söndagar. det är nog därför jag inte tycker om Söndagar... Sitter här och förslker dunka in lite filosofi i huvet. Sen blir de till att börja på engelska speech saken som ska vara klar och redovisas på tisdag. attans jag som inte ens har börjat. och så var det matte prov imorrn ja. Jätte bra att jag glömt de böckerna i skolan. Kommer bokstavligt talat få IG. matte prov på en måndag morgon är inte att leka med, dessutom direkt efter helgen. Blir att blugga lite innan vi börjar skulle jag tro. ahhh döda mig 4 saker innan lovet. Sen är det inget plugg på 3 supersköna veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0