snöskottning

Phuuh sitter här och pustar ut efter snöskottningen. det  tillhör inte vanligheten att jag skottar snö. skottade heeeela uppfarten och den är inte liten. Det var faktiskt riktigt skönt att vara ute i friska luften,  man känner sig så där liten som när man gick på dagis och var ute och busade och åkte pulka i snön. Jag vill vara liten igen och inte ha några bekymmer alls om någonting..
När jag ändå håller på kanske jag ska städa mitt rum också. för er som känner mig vet nog hur det ser ut i det här läget. fullkomligt katastrof. ren tvättade kläder i en stor hög på soffan och saker slängda precis överallt.
Blir även till att plugga derivatan som en tok ikväll. Hjäälp diagnos imorgon och jag har glömt bort allt. det här kan inte sluta på mer än ett sätt...
Så från och med imorgon är jag tillgänglig på fritiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0