match

Mat på olearys med laget. Maten var inte så bra som jag hade väntat mig och vi fick vänta hur länge som helst. Efter maten sprang vi till matchen. Gud vilken match måste jag säga! hur spännande som helst...När den ordinarie matchtiden var slut stog det 8-8. och för er som inte vet så får det inte bli så i så här höga serier. det vart sudden på 5 minuter. efter bara 1 minut gör onyx det avgörande målet och vinner matchen och hela publiken jublar och klappar händerna. Bra gjort grabbar kul o se kul och se. Nu har jag precis kollat igenom det sista inför det praktiska bokföringsprovet som vi har imorgon. Toppen att vi har 2 lektioner man verkligen måste tänka och anstränga sig på. Engelska reading test på det också. Efter skolan kanske ja svänger förbi pappa ett tag och övningskör för det skulle han uppskatta. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0