lyssna och njut



dagens låt lady gaga- bad romance

Dagen har bestått av prov och engelska reading test. svara inte på en enda fråga på de sista pappret och inte många på det innan heller. Engelska är inte min starka sida som sagt. efter skolan åkte jag och pappa och övningskörde på riktig väg för första gången. det gick hur bra som helst men kanske inte det bästa att börja med mörkerkörning i en skog där vägen svängde hit och dit? Fcik även köra på en annnan väg där ute på femöre på en riktig 70 väg. Jag kom upp i 60 sen sa pappa att det räckte. han var nog lite rädd trots allt! 60 gick faktiskt rätt snabbt men ändå modigt av mig och köra det första gången på vägen tycker jag! jag kommer nog bli som min mamma och köra lite snabbt på motorvägen och även på andra vägar och inte som min pappa som kör typ 90 på motorvägen. jag brukar få säga til han att gasa på lite för det går så sakta haha!
Imorrn är de som sagt min dag så jag ska gå och lägga mig snart och hoppas jag kan sova. efter skolan ska jag hem till pappa och bli firad sen får vi se vad kvällen bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0