lilla julafton

Var i sthlm idag och hälsade på Björns bror som ligger nedsövd på karolinska med massa slangar och maksiner överallt. Hoppas allt går vägen och att du klarar det här. du är bara 48 år och förtjänar ett längre liv än så här. Tur att det finns apparater som kan hålla igång människor. Det är bra att du får vila ut, hoppas nu bara att ditt hjärta återhämtar sig under de kommande dagarna så allt går vägen. Annars hoppas och tror jag att det finns vänliga människor därute som kan donera. Det ska iallafall jag göra när jag blir stor.
Efter att vi vart på sjukhuset och hälsat på begav vi oss mot täby köpcenter och gick i lite affärer. Köpte lite julklappar till mig själv men jag hittade även en till julklapp till pappa och det var den allra sista. Nu är det bara att vänta in julafton så man får ge alla sina julklappar. Ikväll har vi haft en liten julafton och björns barn som bor i skåne fick sina julklappar. även jag fick ett väldigt fint armband av dem därnere i landet. Mamma och björn gav mig också en julklapp i förväg som jag valt ut idag i sthlm. det var matchande trosor och bh i baby rosa, I like.
Snart ska jag gå och lägga mig tror jag (blir troligtvis inte så) Imorgon är det en ny dag med nya möjlighter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0