långt från skolan hem till pappa..

Kom precis hem till pappa. Gud vilken enormt tråkig och låååång väg för mina korta små ben. På vägen hem såg jag ett djur som jag trodde var en hund, när jag kom lite närmare visade det sig att det var ett rådjur. den var söt där den skuttade fram. fast egentligen är jag lite rädd för sånna stora djur.
Slängde precis i mig lite korv och potatismos som pappa hade fixat ihop och lagt i en matlåda till mig eftersom han inte har kommit hem från stockholm än, men han lär dyka upp snart. Ska kanske kolla lite på psykologin igen när mitt humör väl är på topp. Iallafall tills jag börjar med det.. Annars så får vi se vad kvällen har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0