händer inte ofta, men ibland så

Mamma kommer bli dö glá när hon kommer hem. Hon tror att jag har sovit bort hela dagen och suttit vid datan sen jag vaknadet.. men de är tvärt emot vad jag har gjort. Uppe med tuppen, började direkt städa köket och sen gick jag ut och skottade. Sen jag kom in har jag städat resten av huset. Jag vet att mammor gillar det här, det har någon sagt till mig. Därför tycker jag att man inte ska göra det alltför ofta för då är de vana att man gör det. Om man inte gör det så ofta blir dem ännu gladare än om man skulle städat hela huset ofta haha.
Har städat alla rum i huset utom mina egna. Det får vänta ett tag, jag är helt slut i kroppen.
Nu är det bara och vänta och se mammas reaktion när hon kommer hem från jobbet och bara kan ta det lugnt. Hon behöver inte laga mat för det gör Björn idag, och städat, ja det har ju jag gjort.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0