händelser och dylikt

Idag har jag vart med Taki på stan och hjäpt honom med några julklappar. Efter stan tog jag bussen till mormor och morfar där även mamma var och hälsade på. som vanligt bjöds det på fika som det alltid gör hos gamla. det är fika och mat om vart annat. mamma tvingade även med mig och handla. Sen skulle vi in i spoelbutiken brevid och köpa lite lotter till farmor. Då kom jag på att ja hade en gammal lott som hade legat i plånboken hur länge som helst som jag kunde lösa in. När vi väl kom fram till kassan så säger tjejen där att den är inaktiverad. Hon ringde nått nummer. Konstigt tyckte jag, de borde väl alltid funka att hämta ut om man vunnit en gång i tiden.. Hon frågade mig när jag köpt den.. jadu det var nog i Januari eller nått. Oj inte konstigt att de inte funkar den gick ju ut 1 Augusti 2009. Haha så typiskt mig säger jag bara!
kom nästan precis hem har bara hunnit få i mig lite mat. eftersom vi vart borta imprincip hela dagen allihop så bästämde vi oss för att köpa pizza. Måste bara rekomendera sunda pizzeria om ni vill äta en suverän kyckling sallad. Nu är jag proppis och snart börjar programmet om Anna Anka som man verkligen inte får missa. Kul Jul, tupp ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0