halva kvar..

Jag bokstavligt talar HATAR snö! snö är fint tills det kommer till skottningen.. det är inte fint och långt ifrån kul. jag tänkte ni som bor i lägenheter kan komma hit och skotta om ni har tråkigt. få lite frisk luft o så där. på det viset är det väldigt skönt. Det är nog också det ändå som är skönt med snö? Har hittills skottat halva uppfarten nu är det bara den andra halvan kvar.. Jag har även gjort Hannas brevbärar kompisar en tjänst, nämligen skottat så vi får någon post. Nu är ja dö svettig så ska snart gå och ta mig en dusch och sen städa mina rum och göra mamma lite tjänster. jag har hört att hon blir glad av sånt... Snälla gud gör så att det inte snöar mer iår, jag har skottat tillräckligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0