bara några futtiga dagar kvar.

Just nu hatar jag psykologi till och med mer än filosofi och då är det nått som inte stämmer! Håller på med hemprov tentan om något som kallas perception om potters modell med de fyra P:n eller nått. om jag ska vara ärlig så vet jag inte ens vad jag har knåpat ihop för något i arbetet. men förstår inte så jag ger upp nu och hoppas på det bästa. dagen har gått fort åkte till skolan gick på matten, jobbade ett tal. ja ni läste rätt, ett tal och det är inte och leka med. Vi jobbade faktiskt nästan hela tiden och var fokuserade till största delen av lektionen. Efter skolan gick jag och farmor och fikade på pirncess, mysigt värre! sen blev det en snabbis på stan med lovisa. Köpte ännu en julklapp och lite små saker till mig. sen åkte vi och hälsade på de gamla ett tag också. det är vad jag hunnit med idag typ. Snart väntar sängen för att sedan vakna upp till en soft skoldag imorgon. ekonomi- hål as länge- lyssna på poliser- geografi-sluta- hem.
bjuder på en ful bild, jaaaavisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0