17 år nu


Idag är det min dag! fyller som sagt 17 för er som inte vet det. tråkigt och fylla sent när man vet att alla snart blir 18 och jag som precis fyllt 17. en sak är bra, jag kan känna mig lite yngre iaf....
Tack allihopa som har grattat mig, det betyder otroligt mycket!

Skolan idag as always. Sen hem till pappa och bli firad av pappas sida.
Fick många fina presenter, men det är ändå tanken som räknas tycker jag.
Det här är vad jag fått:  halsband, armband, nagellack, presentkort på micke o co, nya hörlurar (äntligen), hårvårdsprodukter, några läppglans, puder, ögonfransböjare och självklart pengar. Mammas sida kommer hit på söndag och firar mig. då blir det fullt hus och mer presenter! Bilder på presenterna lär komma upp inom kort.
Snart börjar idol och det är bara 3 kvar om jag minns rätt. Hejja Tove! vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0