shoppa vs stranden

Jag känner att det här är en dag då man vill åka till jogersö för att sola och bada, men då har man självklart bestämt att man ska åka in till stan och shoppa. smart planerat där bea. den ända soldagen och du är inte ens på stranden..ja ja vi får se hur det blir om jag hänger med till nyköping eller om jag åker till jogersö. men de lutar väl åt nyköping eftersom alla andra är bortresta. men det ska bli mys och träffa tjejerna igen som ajg inte träffat på flera veckor.
nu fick jag ett litet uppmuntrande sms av felicia som säger att vi ska till jogersö imorn och sola. den bruden har lämnat mig i den här hålan för att åka på husbils semester i en hel vecka. så nu får hon banne mig komma hem för jag saknar henne! det var en fågel som viskade att de skulle bli en värmebölja nu igen, vilket gör mig på ännu bättre humör. dagarna är så tråkiga om inte solen är framme. man blir så deprimerad på något sett. någon dag då och då kan de få va borta men inte så länge som den har varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0