hemma snart :D


bild på soffe och julle för att jag gillar dom!
öven för att ja kände att de behövdes en liten bild för de såg så tråkigt ut på bloggen.

snart hemma från stockholm :D
nu blir det att hoppa in i duschen och tvätta håret så man slipper gå upp ännu tidigare imorn för att tvätta, torka och platta det.
Nu är de slut på ledigheten och sommarlovet har lidigt mot sitt slut. imorn börjar skolan fast allvaret börjar först på onsdag. sommarlovet har haft både bra och dåliga stunder. men jag tycker ändå att sommarlovet i hel het har vart kanon bara för att jag har fått umgås med mina vänner och gjort saker jag vill.
nu är de slut för den här gången, ha de bra och simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: julia

alltså bilden :(:(:(:(

2009-08-24 @ 17:21:33
URL: http://soffeochjullan.blogg.se/
Postat av: sofiaaa

pusspådig gullet <3

2009-08-25 @ 18:07:31
URL: http://soffeochjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0