firande


igår efter skolan var jag och felicia på stan eftersom vi var de ända som inte har IV val på fredagar. vi har bara de var tredje fredag,  de innebär att de andra fredagarna slutar vi 13,20. inte så tokigt inte! hitta massa saker på stan som vanligt, nu är det skärpning. Sen på kvällen for jag hem till felicia med johan och vi kollade på någon film, fast vi snackade nog mest. sen vid halv 12 tog jag bussen hem till mig och johan fortsatte vidare till nkp.

Jag duschade för ett tag sen och nu väntar jag på att håret ska torka så jag kan platta det. Ikväll blir det fira zäta som fyller 50 år. frågan är som alltid vad man ska ha på sig. det känns konstigt och ha bara ben eftersom det är höst ute. Men vi får de var det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0