drömmar


en bild på josse & mig bara för att jag saknar oss!

idag vakna jag definitivt på fel sida. klockan 7,15 vakna jag av ett jäkla oväsen som visade sig vara en sån där grästrimmer. fast jag gick självklart inte upp då utan jag somna om till halv 10. under den tiden han jag drömma 3 gånger.. åhh det är så härligt att drömma för i drömmar är allt så bra och allting löser sig alltid i slutändan. ibland har man  vaknat upp precis när det ska hända nått spännande och man vill bara tillbaka till drömmen.
nu ska jag gå och fixa håret och ta på mig lite mascara, bara så att ni vet liksom haha. senare bär det nog av mot oxelösund och ikväll är det återträff från 9B.

Kommentarer
Postat av: mohiii

vart var du vom du inte va i ockle ? :P

2009-08-15 @ 02:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0