bröllops fix

ja då har man precis sminkat sig och fixat håret. lite fin puts blir det allt innan man kilar iväg till kyrkan skulle jag tro.
ska snart sätta på mig mitt pärlhalsband och nått armband. jag tror även att jag tar på mig min passande ring även den med en pärla på som jag fick av bästa farmor. ska snart sätta på mig klänningen och de nyputsade pumpsen som björn putsade till mig igår kväll, se så snäll han är ibland. nu ska vi äta köttbullar och mackisar snabbt som satan för om 30 minuter så drar vi! :D
lovisa sitter här och hon hälsar.
och vi är mycket glada att de är sooool.
puss och kram från oss!

fick precis ett as bra tips som jag inte hade en aning om som jag tänkte berätta för er.
om man vill att sminket ska hålla sig under en hel dag så kan man spruta hårspray i ansiktet, men se till att hålla ögonen stängda! för vi som anväder smink vet att de brukar ha en viss tendens att försvinna. så nu hoppas jag på att detta fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0